Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2009 18:48 - Кубица коментира сблъсъка си с Уебър
Автор: motonovini Категория: Спорт   
Прочетен: 556 Коментари: 0 Гласове:
1



image

Мото новини

  Роберт Кубица сподели, че допуска Марк Уебър да не е предполагал, че той е толкова близо до него когато се сблъскаха още в първата обиколка в Гран при на Италия.
Заради инцидента Уебър отпадна от състезанието, а шансовете му за титлата намаляха. Кубица повреди предното крило на болида си и бе принуден да влезе в бокса за смяна. По-късно и той напусна надпреварата, заради изтичане на масло.
„Стартирах много добре и бях на добра позиция преди спирането за първия шикан”, каза Кубица.
„Бях от лявата страна на Марк Уебър. Предполагам, че въобще не ме е видял. При спирането той даже ме избута извън пистата. Въпреки че успях да се върна на трасето се докоснахме на първия завой. На Роджия той беше от външната страна и малко пред мен. Когато атакувахме първия ейпекс за съжаление не можах да го избегна. Предното ми крило се повреди, но не съм сигурен точно как се случи. Възможно е да е при сблъсъка ми с Марк или при преминаването ми през бордюра” коментира пилотът на БМВ.
Докато състезанието за Кубица приключи преди да бъде развят карирания флаг, съотборникът му Ник Хайдфелд, след като стартира от 15-о място финишира в зоната на точките за радост на отбора си.
 


Тагове:   мото,   Moto,   новини,   спорт,   Формула 1,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: motonovini
Категория: Спорт
Прочетен: 216868
Постинги: 165
Коментари: 182
Гласове: 956
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031