Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2009 20:32 - Ранди де Пюне записа първото си класиране на подиума за отбора на LCR Honda
Автор: motonovini Категория: Спорт   
Прочетен: 548 Коментари: 0 Гласове:
0



Малко неприятно стана когато Ранди де Пюне загуби втората си позиция в последния завой от тексаското торнадо Колин Едуардс, но по добре трети отколкото незавършил. Дори третото място с мотор подготвен от сателитния отбор на Honda в изключително тежките условия на които се проведе състезанието си е направо чудесно. Самият той го определя като сбъдната мечта. „Това е като сбъдната мечта за мен и за отбора. Състезанието беше много стресиращо, а още на старта аз бях много изнервен, заради лошите условия на пистата. Стартирах добре със сликовете и в първите обиколки карах много агресивно”, обясни той. „Движех се на шеста позиция, но разликата ми с водещата група беше голяма и си казах, че ще бъде добре да запазя темпото си и да не поемам излишни рискове. Тони Елиас падна пред мен, а Дани Педроса не изглеждаше много уверен в мотора си. Когато той започна да изостава използвах шанса си и го изпреварих”, продължи французина Паданията на водачите поставиха де Пюне в още по добра позиция, но трябваше също така да се бори и с Колин Едуардс във финалните обиколки. „След падането на Роси станах втори. Тогава Едуардс бързо ме настигна, което пък ми даде възможност да намаля преднината на Довициозо. Беше обаче вече твърде късно и прекалено опасно, затова започнах да се боря за втората си позиция, но в последния завой я изгубих. Въпреки всичко съм много доволен от резултата и искам да благодаря на всички, особено на Лучо Чекинело, мениджър на отбора LCR Honda”, развълнувамн завърши де Пюне.


Тагове:   Honda,   новини,   спорт,   MotoGP,   motonovini,   мотогп,   мотоновини,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: motonovini
Категория: Спорт
Прочетен: 217442
Постинги: 165
Коментари: 182
Гласове: 956
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930