Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2009 00:07 - Състезателите от MotoGP дадоха пресконференция преди последното състезание на Донингтън парк
Автор: motonovini Категория: Спорт   
Прочетен: 441 Коментари: 0 Гласове:
0



Мнението си и очакванията за предстоящия десети кръг от Световния шампионат по мотоциклетизъм изказаха: Валентино Роси, Кейси Стонър, Марко Меландри, Тони Елиас и Джеймс Тозланд. Настоящият световен шампион и водач във временното класиране Валентино Роси е печелил на Донингтън седем пъти в трите различни класа. От тях пет пъти в клас MotoGP, през 2000, 2001, 2002, 2004 и 2005. Италианецът коментира: „Докато живеех в Лондон си спечелих много фенове. Те са много страстни привърженици на моторните спортове, а ако успеем да се разберем с така претенциозното английско време може да се представим добре този уикенд”. Междувременно победителят от състезанията в Англия през 2007 и 2008, Стонър каза: „Много жалко, че болестта ми дойде в момент, когато напредваме с развитието на мотоциклета. Да се надяваме, че бързо ще се излекувам. Последното състезание на Заксенринг беше много по приятно за мен, тъй като имах възможност да се боря с лидерите”. След разочароващото състезание миналата година и седемнадесето място след сблъсъка, британецът Джеймс Тозланд желае да приключи последното състезание на Донингтън по много по-добър начин. Той дори се пошегува: „Ако успея да премина първия завой този път, това ще е много голям напредък от миналата година”. „Знам, че този сезон разочаровам привържениците си, но те са плътно зад мен и ме подкрепят. Чудесно е да видиш всички тези хора дошли да се насладят на последното състезание на Донингтън парк, а това е предпоставка за добър резултат този уикенд”. Бившият жител на Англия Мелнадри, който допреди няколко месеца живееше в близост до пистата Донингтън Парк, стана победител в състезанието през 2002 по пътя си към световната титла в клас 250сс. За изминалата част от сезона той каза: „Ако някой ми беше казал, че на половината сезон ще заемам шесто място във временното класиране и ще съм пред заводски пилоти на Honda и Ducati, нямаше да му повярвам. Това е като сбъдната мечта за мен”. Записал най-добрия си резултат две шести места в последните две състезания, през разочароващия сезон който преърпява Тони Елиас, той каза: „Този сезон не е много добър за мен. Карам на 120% само за да завърша девети или десети или да претърпя падане. От тестовете в Барселона насам, обаче резултатите ни се подобриха. Надявам да продължим в същата посока и този уикенд”.  


Тагове:   James,   Marco,   MotoGP,   motonovini,   melandri,   мотоновини,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: motonovini
Категория: Спорт
Прочетен: 217526
Постинги: 165
Коментари: 182
Гласове: 956
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930