Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 22:13 - Томас Люти е щастлив, че ще има възможността да се състезава пред свойте фенове въпреки, че Швейцария не попада в календара на MotoGP
Автор: motonovini Категория: Спорт   
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази година 14 държави присъстват в календара на MotoGP и ще приемат състезателите от трите класа. Някои от пилотите имат малко предимство. Предсимство което може да им даде само изживяването да победиш в състезание на родна земя да се качиш на най високото стъпало докато сънародниците ти те гледат и слушат химна на родината си. Всичко това е просто неописуемо. Този сезон някой от състезателите ще се състезават близо до родината си. Например всяка година огромна агитка от Унагрия пристига в Чехия за да подкрепя Габор Талмаши. За Томас Люти Гран при на Германия ще представлява нещо подобно. „Всеки състезателен уикенд е много важен. Пистата Заксенринг е много специална за мен. Не е домашното ми състезание, но Германия е толкова близо до Швейцария и страшно много мой фенове идват да ме гледат тук.” Каза бившия световен шампион в клас 125сс. Второ място през 2005 година е най-доброто постижение на швейцареца на немската писта, която всъщност не е от най-любимите му. „Предпочитам бързи завои в които мога да влизам с пълна газ, но Заксенринг е по скоро смес от бързи и технични завои. Много внимателно трябва да подходиш с настройките на мотоциклета за състезанието” обясни той, преди да отговори на въпроси свързани с бъдещето му през 2010 година. „Винаги съм мечтал да карам в клас MotoGP, но не съм сигурен дали ще се случи следващата година. Също така от следващата година ще започне и новия клас Moto2, но за момента съм се фокусирал върху настоящия сезон.”



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: motonovini
Категория: Спорт
Прочетен: 217482
Постинги: 165
Коментари: 182
Гласове: 956
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930